۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

ملایی:

34 درصد مردم هرمزگان از خدمات فاضلاب بهره‌مندند

34 درصد مردم هرمزگان از خدمات فاضلاب بهره‌مندند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: معاون مهندسی و توسعه آبفای هرمزگان گفت: 34 درصد مردم هرمزگان از خدمات فاضلاب بهره مندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ ملایی بیان داشت: از زمان اجرای شبکه فاضلاب در هفت شهر بندرعباس ميناب، رودان، جاسك، جزاير هرمز، لاوان و ابوموسي، 772 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده که این عمل شاخص بهره مندی مردم از خدمات فاضلاب در استان را تا 34 درصد افزایش داده است.

ملایی در خصوص منابع اعتباري اجراي طرح فاضلاب، افزود: تاکنون اعتباری برابر یک هزار و 551 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی، منابع داخلی، اوراق مشارکت و فروش اموال جهت اجرای طرح فاضلاب در شهرهای بندرعباس ميناب، رودان و جاسك هزينه شده است. وی میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح فاضلاب در این شهرها را سه هزار و 50 میلیارد ریال اعلام کرد.

اولویت های بخش فاضلاب در شش ماهه دوم امسال

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اولویت های بخش فاضلاب در شش ماهه دوم امسال شامل پروژه های فاضلاب شهرک پیامبر اعظم، مناطق سورو، حسین آباد، بهشت زهرا، نبوت شرقی و فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس است.

همچنین در دیگر شهرهای استان شامل؛ شبکه جمع آوری مسکن مهر و تصفیه خانه شهر میناب، محله معز آباد و تصفیه خانه شهر رودان و خط انتقال و تصفیه خانه شهر جاسک است که میزان اعتبار پيش بيني شده براي اجراي آنها 975 میلیارد ریال است.

 

کد خبر 2136674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha